Masz już swój własny sklep internetowy, ale czujesz, że mógłbyś zarabiać na nim znacznie więcej niż obecnie? Być może przyczyną twoich problemów nie jest wcale zła oferta, a zła promocja. Każdy biznes wymaga natomiast reklamy. A oto kilka wspierających narzędzi marketingowych, które niemalże natychmiast powinieneś wykorzystać. Zrób to dla siebie i swojej marki.
Uderz w klientów. Wyjdź do nich z czymś, czego oni od ciebie oczekują, nawet jeśli nie mówią tego na głos. Prosty przykład: kody rabatowe. Obecnie wszyscy oczekują ich od internetowych sklepów. Powinieneś więc dać swoim klientom możliwość skorzystania z dodatkowego rabatu – oczywiście nie zawsze, ale np. przy okazji jakichś świąt czy specjalnych wydarzeń. Od czasu do czasu zorganizuj też większą kampanię promocyjną i z jej pomocą postaraj się dotrzeć do nowych klientów. Cały czas musisz pozyskiwać nowych odbiorców dla swoich produktów. Stali klienci zawsze mogą przecież odejść i z tym powinieneś się liczyć.
Allegro – atrakcyjne ceny, lider w Polsce
Staraj się też sprzedawać produkty w wielu miejscach w Internecie. Jeden sklep internetowy może ci niestety nie wystarczyć. Oczywiście twoja własna strona będzie tą główną platformą sprzedażową, jednakże dobrym pomysłem będzie podłączenie do niej innych kanałów, pochodzących np. z mediów społecznościowych. Pamiętaj też, by jak najmocniej uprościć klientom transakcję zakupu. Za pomocą dosłownie jednego kliknięcia powinni oni móc kupić twoje towary. Twój własny sklep internetowy powinien być czytelny i przejrzysty. To on ma zachęcać do robienia w nim zakupów.
Podobne posty
Pozycjonowanie stron – jak dobrze dobrać słowa kluczowe?
Najlepsze sposoby na promocję kasyna online
Marketing, a sklep internetowy